Пам’ятка молодому вчителеві

  • У стосунках з дітьми, не варто будувати зверхні взаємини. Пам’ятайте: будь-який учень у взаєминах з дорослими певною мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи. Намагайтеся частіше хвалити, заохочувати вихованців. Вивчайте індивідуальні можливості й потреби кожного з них, наполегливо опановуйте методикою педагогічної співпраці. Покарання застосовуйте лише тоді, коли без цього не можна обійтися.
  • Частіше всміхайтеся. Пам’ятайте: Ваша усмішка дітям свідчить про те, що зустріч з ними Вам приємна, усмішка створює в людей загальний позитивний настрій.

/Files/images/psiholog/Образец-резюме-учителя-начальных-классов.png

  • Плануючи свої уроки, подумайте:

- як учні повинні поводитися на уроці, які звички культурної поведінки слід спеціально виховувати і які з уже наявних треба закріпити. Пам’ятайте: якщо педагог не виховує в учнів певної системи корисних звичок, то на їхньому місці найчастіше виникають звички шкідливі. З перших уроків сприяйте розвитку в учнів позитивних навичок;

- які види робіт будуть використані й виконані учнями на уроці, що необхідно зробити для того, щоб завдання вони виконували технічно грамотно, яка спеціальна підготовка для цього потрібна. Пам’ятайте: більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною, цікавою роботою.

  • Важливе завдання вчителя – передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці.Пам’ятайте: помилці легше запобігти, ніж виправити її.
  • Вчиться вислуховувати учнів до кінця навіть тоді, коли, на Вашу думку, вони помиляються чи у Вас обмаль часу. Пам’ятайте: кожен учень має знати, що Ви його вислухаєте.

/Files/images/psiholog/depositphotos_25326539-stock-illustration-teacher-and-students-in-classroom.jpg

  • Пам’ятайте: основне призначення оцінки – правильно визначити результати навчання учнів, їхні навчальні досягнення, динаміку зміни успішності.
  • Без вимог педагога неможлива організація освітньої діяльності учнів. Пам’ятайте слова А.Макаренка:“Без щирої, відкритої, переконливої, гарячої й рішучої вимоги не можна починати виховання колективу”. Вимоги мають бути послідовними. Слід добиватися обов’язкового їх виконання від усього класу, не забуваючи про повагу до особистості учнів.
  • Наполегливо опановуйте навичками самоаналізу уроку. Пам’ятайте слова В.Сухомлинського: “Один із секретів педагогічної творчості й полягає в тому, щоб збудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху”

/Files/images/psiholog/62e5dfce1643f8ee78549010c7ed1b3f.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 9